top of page
  • תמונת הסופר/תDina Lerner

ואיך לבחור אנשי מקצוע. Wix Marketplace

עודכן: 22 באוג׳ 2021


הדף העסקי של  WIX&ME ב- Wix Marketplace
הדף העסקי של WIX&ME ב- Wix Marketplace

ה- Wix Market Place החדש יחסית עובד במרץ, מאגר של אנשי מקצוע שרשומים כשותפים, מקבלים פניות, מדורגים בהתאם ליכולת המענה שלהם, המהירות, מס' העיסקאות שמצליחים לסגור וגם ניקוד עבור לקוחות ששידרגו את האתר לחבילת פרמיום משלמת (: וויקס מבינה את הערך של השותפים וזה בא לידי ביטוי בשטח, וויקס לא רוצים לקוחות נוטשים ולכן ישר מציעים עזרה בעיצוב והקמת אתר, עיצוב לוגו , קידום, כתיבה קוד וכו... כי מי שלא יעשה את זה לבד, כנראה לא יעשה את זה בכלל. הצעת מחיר בלחיצת כפתור.


אני פה במרקט ממש מהתחלה, ומדורגת כאגדה, כן כן.. אגדה! הגעתי למס' הניקוד המקסימלי של וויקס ועברתי אותו בכמה אלפים טובים (: האמת מספרים זה חשוב , אבל מומחיות ב- UI- UX, איכות הבניה והעיצוב לא פחות חשובים אז חשבתי לחלוק איתכם מנסיוני...

היום אתר אינטרנט זה חובה! עד כאן אני לא מחדשת דבר. אתר אינטרנט זה כרטיס ביקור ואנחנו רוצים להיות שם כשמחפשים אותנו. לעשות זאת בצורה מדויקת והכי טובה, כי קהל היעד שלנו הוא סופר חכם! הוא קהל יעד שאוהב לחקור, לקרוא ולבוא מוכן.

לכן כשאנו באים לבנות אתר, נרצה להתייחס לכמה נקודות: הגדרה ברורה מה מטרת האתר (אתר תדמיתי, בלוג, ecommerce) מה הצורך של העסק ואיך אתר יכול לתת את המענה, מי קהל היעד שלנו, מחקר שוק לגבי מה קורה בתחום ואיך המתחרים פועלים, שפה גרפית רווחת (פה גוגל הופך להיות מקור בלתי נדלה למידע חיוני עבורנו), מה התקציב שעומד לרשותי, איזו חוויה אני רוצה לתת ללקוחות שלי, איזה ממשק יש לוויקס להציע לי שיתמוך בצרכים של העסק שלי וכו'

אחרי שאספנו מידע חיוני, השלב הבא הוא בחירת בעל המקצוע האולטימטיבי ואת זה צריך לדעת לעשות. צריך לשאול שאלות, לבדוק המלצות, להתרשם מהניסיון, להסתכל על תיק העבודות, גם פה צריך מחקר שוק, לעשות שיעורי בית ולבוא מוכנים! בכל מה שכשור לאנשי מקצוע ה - Marketplace הוא התחלה טובה. שימו לב, לא לכולם יש את אותו ניסיון וחשוב לראות קבלות ולשמוע המלצות.

במהלך העבודה על האתר נצטרך לפעמים מס' בעלי מקצוע שונים, כמו למשל יועצים עסקיים, יועצים שיווקים, מעצב גרפי, בונה אתרים, מקדם אתרים, כותב תוכן וכו... המשמעות היא ניהול פרויקט לכל דבר.

אני מאמינה במיקוד עסקי ובמקצועיות, כדאי לבחור אנשי מקצוע שמומחים בתחומם, היזהרו מקולבויניקים, בסטודיו wix&me בחרתי את הטובים ביותר והצוות מונה כותבים, מקדמים מתכנתים וכל אחד יתן את היחודיות המקצועית והכל תחת מטריה אחת. לפעמים יש לנו נטייה טבעית לרצות לחסוך בהוצאות אבל ההיפך הוא הנכון, אנשי מקצוע כמו מעצב גרפי, כותב תוכן, מקדם אתרים, מנהל פרויקטים וכו' יכולים לעזור לנו לדייק אותנו ואת הפנייה שלנו ללקוחות ולמקסם רווחים.


אתר אינטרנט הוא סוג של במה, על הבמה נרצה לראות באופן ברור, נקי ונוח את העסק שלך, אם זה שירות שאתה מציע, מוצר שאתה מוכר או תוכן שרוצים לשתף. על הבמה נרצה לראות גם מי אתה באמת, את האישיות שלך, את הייחוד שאתה מביא בתחומך. באתר האינטרנט נרצה לדבר אותך בצורה הכי טובה, מקצועית ומעוררת אמון, באופן כזה שיניע את קהל היעד שלך לפעולה - לבחור בך ודווקא אותך.

אלו היו כמה שורות על איך אני הייתי בוחרת את איש המקצוע שלי, לי חשוב להאמין שבעל המקצוע שאני בוחרת הוא האיש האולטימטיבי עבורי. מקצועי, איכותי, אמין ובכנות יספק לי את מה שאני צריכה! כי אני קצת עייפה, מהפער המודרני שנוצר בין השיווק רווי הסיסמאות לבין התוצאות בשטח. היום נוכל תוך כמה שבועות לקבל נתוני כניסה, עזיבה, המרה, מאיפה הגיעו וכמה זמן נשארו, עם זה בעזרת Google Analytics ועם זה בעזרת מערכת ה- Analytics Overview שבתוך וויקס, המידע זמין עבורנו, לבדוק את האתר לעקוב ולהיות עם היד על הדופק, אתר אינטרנט הוא כלי עבודה חשוב שמאפשר חשיפה ופניה ללקוחות.

בתור שותפה שמדורגת כאגדה (: ב - Wix Marketplace אני זוכה לשירות VIP יתרון עצום עבורי ועבור הלקוחות שלי, אני בעדיפות ראשונה בפניה לתמיכה הטכנית של וויקס, נחשפת למוצרים שבתהליך פיתוח, מנהל חשבון אישי מטעם וויקס, אפשרות לבקש פיתוח מיוחד במידה ועולה צורך (טרם ניסיתי) ואפילו לפרסם את אחד מהמאמרים שלי בבלוג של וויקס... .


אני מזמינה אלי לקוחות אולטימטיבים בשבילי, לקוחות נדיבים שמעריכים כשרון, עבודה קשה, מקצועיות, יושר, אמינות, כנות וחוש הומור (:

אז מאחלת לכולנו שיתופי פעולה פורים, רווחיים והכי חשוב כנים.

לצפיה בחשבון שלי לחצו כאן

יום טוב דינה 0545718242



wix&me logo + Partner Legend Badge
wix&me logo + Partner Legend Badge


bottom of page